Thursday, October 25, 2018

I Love Mary Kay

Hello there~

My nme is Elbika Rinni Matanggoh, sy adalah perunding kecantikan Mary Kay yg sah. :) saya berasal dari Kota Marudu, Sabah.
Saya gemar membuat Kelas Penjagaan Kulit dan Kecantikan (SCC) secara PERCUMA.. iaitu mengongsikan bersama tentang kebaikan Marykay ni.. banyak tau kebaikannya.. berminat? jom usha komen ako kat bawah..

Saya mula mengenal Mary Kay sewaktu sya mengikuti Skincare class(SCC) pda 16 september 2017 oleh mama Marykay saya iaitu Puan Saimis Jomom..  ingt Hari Kebangsaan, masa tu la first kenal Marykay. Tqsm kakak Saimis kerna memperkenalkan saya.. lob lob lob 


 ok inilah gambar saya join masa tu.. teka mana satu saya.. ehehehe 
yg pkai Red jacket tu adalah mama saya dlm Marykay.. masa ni dia masih pkai Red Jacket.. sekarang dia da jadi Sales Director dlm Marykay pakai dress n blazer navy blue~ 

Lama juga sikit sya baru jadi perunding kecantikan ni.. saya mula jadi perunding kecantikan pada 25 Julai 2018 ada 9 bulan dr tarikh sy join SCC.. 

ahaks! masa cepat berlalu.. bdn da berisi sikit.. masa ni saya join ESRS iaitu slps join jadi perunding kecantikan ni perlu hadir kelas untuk pengetahuan lebih lanjut tentang kebaikan dlm Mary Kay.. sebelah saya ni lah mama sy dlm Marykay sbb sya dbwah dia kan.. skg ni dia bukan Red Jacket da kan.. Hebat kakak ni sangat memberi inspirasi kpda sya.. dia seorang suri rumah tapi dia boleh berjaya dlm Mary Kay.. 

Inilah team Independence Beauty Consultant yang blm ada anak lagi.. ahahahha....i mean kami baru mulai berpijak ke dunia Marykay.. kmi adalah adik beradik dlm Marykay, actually, smua Beauty consultant Marykay friendly la.. i like.. ooya gmbr ni masa kmi mnyertai event MK Pink day di KKBC kota kinabalu.. smua New Beauty Consultant disambut bersama dengan gift2 lg tapi tda pla kmi bwah bgmbr tu gift.. 

oo yeah.. ini adalah salah stu pekerjaan Marykay iaitu membuat Kelas penjagaan kulit dan kecantikan dan ini adalah salah satu gambar yg sy letak kat sini.. memng best sebab kelas ni Free aje tau.. masa ni kami buat d Honeybee Centre Kudat.

team masa buat SCC chingggg gituu~


APA KELEBIHAN MARYKAY ? 😕😕
*depends on facts*
🌸🌸 Kelebihan produk Mary Kay 🌸🌸
1. International product yg ada research & development dijalankan selama bertahun2
2. Bahan Botani - 1st gred bahan botani yang berkualiti
3. Selamat digunakan kerana *tidak* mempunyai bahan kimia berbahaya utk kulit mahupun kesihatan badan (kecuali utk mereka yg mmg ada alergik kpd certain bhn botani spt seaweed)
4. Ada barisan consultants yg membantu pengguna membuat pilihan yg tepat tanpa membazir duit.
5. Harga yg berpatutan & lebih tahan lama compare to other international products (biasanya 6-8 bln)
6. Jaminan 100% kepuasan pengguna dlm masa 90 hari jika tidak bersesuaian dgn kulit.
7. Dijamin Halal dan selamat
8. Menyihatkan & mencantikkan kulit secara semulajadi
9. Produk terkawal kerana tidak dijual di mana2 kaunter di seluruh dunia tp hya boleh didapati dari Perunding Kecantikan Mary Kay shj. Pernah nampak foundation Mary Kay yg fake kat psr mlm?
10.Mary Kay juga bukan shj memberi consultation secara percuma tetapi ia juga menyediakan peluang kerjaya utk yg berminat.

Mau kulit awet muda, sihat dan syantik kena pakai Marykay 💕
Marykay ada jaminanya, beri faedah kpd smua khusunya para wanita yg ingin berjaya.. harga mahal? Btw ia berbaloi.. n marykay adalah top 5 psrn dunia antarabangsa 😍😍 seorg pengguna bijak akan pilih kualiti yang terbaik bukan?



No comments:

Post a Comment